مقالات مقالات .

مقالات

سقف کاذب در تهران

سقف کاذب در تهران ، شاید شما هم در طراحی داخلی منزل یا محیط کار خود از سقف کاذب استفاده کرده باشید. امروزه بسیاری از افراد در سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، کتابخانه، محیط های کاری و ... از سقف کاذب استفاده می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۱۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رژیم لاغری که واسه خانم ها جواب نمیده

به دلیل تفاوت های بیولوژیکی که در مرد و زن وجود دارد برخی از رژیم ها برای خانمها مناسب نیستند. اگر تصمیم به لاغری دارید بهتر است رژیم های درستی انتخاب کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۰:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مرکز لیزر در فردیس

مرکز لیزر در فردیس ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تحت نظر پزشک، خدمات خود را ارائه می دهد. در این مرکز با توجه به نوع پوست، ویژگی های فیزیکی و مقاومت آن از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۷:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین مواد سرشار از ویتامین ب 5

ویتامین های گروه ب جز ویتامین های حیاتی و لازم برای متابولیسم و عملکرد بدن هستند. در ابتدا تصور می شود که فقط یک نوع ویتامین ب وجود دارد اما با آزمایش های صورت گرفته گروه های دیگری از این ویتامین محلول در آب کشف شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۵۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فرآیند اسمز یا اسمز معکوس

 پدیده‌ای است که به طور طبیعی در فرآیندهای بیولوژیکی متفاوت رخ می‌دهد. دیواره‌های سلول، سایر سلول های مغذی را از خود عبور می‌دهد و سایر مواد را از خود دفع می‌کند. در این حالت، دیواره‌های سلول به عنوان یک غشای نیمه تراوا در نظر گرفته می‌شود. عبور آب از غشای نیمه تراوا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۳:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ویژگی‌های پدر و مادرهای موفق چیست

ویژگی‌های پدر و مادرهای موفق ، همه پدر و مادرها می‌خواهند به فرزندانشان کمک کنند تا رشد خوبی داشته باشند، شاد باشند و انسان‌های لایقی بار بیایند. در بیشتر موارد والدین باید یاد بگیرند در مسیری که در پیش دارند چه راهکارهایی جواب می‌دهد، اما اغلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۵:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین دندانپزشک در پاسداران

 با تکیه بر دانش و مهارت خود خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. حتما تا به حال به دندانپزشکی مراجعه کرده اید. در این مکان می توانید از سلامت دهان و دندان های خود مطمئن شوید و مشکلات مربوط به آنها را برطرف نمایید. دندانپزشک می تواند مشکلات دهان، دندان و لثه را تشخیص دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۱:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شخصیت شناسی نامزد

اگر شما هم دوست دارید با توجه به عطرهایی که بیشتر مورد پسندتان است بعضی از ویژگی‌های شخصیتی‌تان را بشناسید با ما همراه شوید. ببینید شما در کدام دسته قرار می‌گیرید و کدام عطر و بو را بیشتر می‌پسندید. این روزها با گرم شدن هوا بازار خرید و انتخاب عطرهای مختلف گرم‌تر می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۰:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعمیرگاه چانگان

 مکانی است که کلیه خدمات فنی و مهندسی، تعمیری و نظارتی موردنیاز برای خودروی چانگان را انجام می دهد. در حال حاضر تعداد زیادی از خودروهای چینی در کشور وجود دارند. یکی از انواع خودروهای چینی، چانگان است. این شاسی بلند علاقمندان زیادی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۶:۲۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موارد مصرف گایافنزین

باید بدانید یکی از پر مصرف ترین داروها در هنگام سرماخوردگی شربت گایافنزین می باشد و دلیل استفاده زیاد از این دارو خاصیت خلط آوری آن است. همچنین این شربت در هنگام سرماخوردگی نفس کشیدن را برای شما آسان تر می کند و علائم سرماخوردگی از جمله سرفه را بسیار کم می کند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۶:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)